MELDUNEK

 

Witamy na stronie elektronicznego meldunku w pensjonacie należącym do sieci hosteli Folks Village, oferującym tanie noclegi w Gdańsku.

 

W następnych krokach będziemy prosić Cię o wypełnienie rubryk z danymi Twoimi oraz osób, które będą mieszkać razem z Tobą w zamówionym pokoju, apartamencie lub kwaterze w Gdańsku. Pierwsza z podanych osób będzie Stroną zawieranej umowy najmu, która będzie figurować w naszym systemie jako Główny Najemca – zawierający umowę na odległość za pośrednictwem internetu, na co wyrażasz zgodę, biorąc udział w tym procesie.

Niezależnie od umowy zawieranej na odległość, potwierdzoną kartą rezerwacyjną istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na podmiot gospodarczy. Właściwe adnotacje w tym zakresie musisz nanieść podczas niniejszej procedury zameldowania w naszym hotelu w Gdańsku, którą właśnie rozpoczynamy. Prosimy o dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności.

 

Jak zameldować się w naszym hostelu w Gdańsku?

 

Aby zameldować się naszym hotelu w Gdańsku, należy wprowadzić dane osobiste do poniższego formularza z obowiązkowym podaniem numeru pokoju, terminu noclegu, adresu e-mail oraz kontaktu telefonicznego. W przypadku podania danych niezgodnych z rzeczywistością lub niezgodnych z informacjami podanymi podczas procesu rezerwacji system automatycznie odrzuci meldunek, uniemożliwiając zakwaterowanie w trybie online. Może to spowodować komplikacje w prawidłowości obsługi, tym samym odczucie niedogodności takich jak konieczność oczekiwania na wezwanego pracownika do stawiennictwa w obiekcie, co z pewnością znacznie wydłuży czas trwania całej procedury zakwaterowania.

Na podstawie prawidłowo wypełnionych kart meldunkowych dla wszystkich meldowanych osób na adres e-mail oraz nr telefonu otrzymasz wiadomość. Będzie to SMS Głównego Najemcy z hasłem „PIN CODE” uprawniającym do wejścia na teren obiektu i odbioru z szafy depozytowej kluczy do zarezerwowanego lokalu.

Korzystając z naszego taniego hotelu w Gdańsku, w każdej chwili możesz wysłać sms z hasłem „Pomoc” na numer telefonu +48 792 441 660, co spowoduje natychmiastowe wsparcie naszego konsultanta Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie przypominamy, że do Twojej dyspozycji na miejscu pozostaje indywidualny Opiekun dostępny pod numerem telefonu Duty Managera przypisanego do wybranego obiektu.

 

Pola oznaczone symbolem >* są wymagane

Po kliknięciu „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE” Twoje dane zostaną zarejestrowane w naszym systemie rezerwacji.